sobota, 25 maja 2013

Pizza ♥ + Nirvana ♥

♥ Hejoo :D
Byłam dzisiaj w Pizzeri z Marceliną i Michałem :D
Mmm..
Pizza ♥

Zazdrość ♥ XD
Ale Mi odwala :D

Na pizze złożyliśmy się po 6,6O :D
Michał na Nią czekał a ja z Marcyśką poszłyśmy po Tymbarki :D
Michał wziął Brzoskwinia-Pomarańcza
Mara wzieła Malina + Mięta ♥
A Ja, Jabłko + Mięta :D ♥

Jak zjedliśmy pizze to poszliśmy na Plac Zabaw XD
I się na Nas ludzie Dziwnie Patrzyli c:

Potem poszliśmy pod Netto ;P
I rzucaliśmy kamykami do Kałuży :3
Ale jesteśmy Krejzi ♥

I nawet weszliśmy na Autostradę :D
I zaczeliśmy śpiewać jak żule ♥

A Jak wracałam do domu to widziałam takiego Sweet Pieska :3

I takiego Kuuuta ♥ :

A teraz Zaczne Kolejny Temat XD

Cu Ja Teraz Robie ? :3

Piszę Posta *____*

A wcześniej?

Rozmawiałam z Maćkiem M. o Nirvanie *___*
I dalej z Nim rozmawiam XD

. . .

A już Nie :c Poszedł :c
Pewnie ma mnie Dość :D ^^

Ale wróćmy do tematu :3
Nie wiem czy wiecie, ale kocham zespół Nirvana ♥
Kocham Kurta a szczególnie Jego Piosenki ♥
Np.


♥ Come As You Are, 
♥ Oh Me, 
♥ Plateau, 
♥ Smells Like Teen Spirit,
♥ Where Did You Sleep Last Night,  
♥ Breed, 
♥ Lake Of Fire, 
♥ Lithium,
♥ Here She Comes Now,
♥ You Know You're right


Gram Też Na Gitarze ♥
Jestem na razie początkująca : |

Ale znowu wróćmy do Tematu XD

Znalazłam takie, takie, takie, takie słodkie Gify ♥







Dobra Lecę :3
Pa ♥

Na Pożegnanie :

Omomomomomomom ♥


Terrorystka Ola ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz