piątek, 17 maja 2013

ŁÓÓÓÓ ! *___*

Hahaha XD
Ale Mi odwala c:
Wiem że się Mało odzywałam ;c
A tak przy okazji
Hejejejjejejeje :D *___*

Ale Mam szajbę i Nauuuukę ;dd
We wtorek była wywiadówka O.O
Grozi mi 6 z Plastyki O.O
XD

Teraz Wam opisze Dzień *___*

Wtorek:

Pikny Dzień *___*
Słuuuńce Świeci, Bażanty latają *___*
Po Szkole nam odbiło żeby pójść,
Jak to Żule,
Pod Biedronkę i Kupić Lody *__*
A że nie mieliśmy W-F 
To Parę Zacnych Osóbek się zgodziło *__*
Te osóbki to :

♥Marcelina ( Precelek ;] )
♥ Oliwia ( Olivcia )
♥Sandra ( Sandruś )
♥Paulina Ch. ( Chwałkowata )
♥Paulina S. ( Surówkaaa )
♥ I Ja :D ( Terrorystka )

Ja Poszłam do Intermarche po Świderka *___*
I potem poszłyśmy do Biedronki :D
Miałam jeszcze 1,13 zł xd
A że Pysznęęęę Rożki kosztowały O,95 zł
To Kupiłam Paulinie S. *__*
Bo nie miała kasy, a ja już zjadłam Swojego świderka ;c
Potem poszłyśmy na Plac zabaw *___*

Dodam parę fotek : ♥


Ta Pierwsza po prawej to Paulina Ch.
Pierwsza po Lewej to Precelek ;3 *.*
Druga po Lewej to Paulina S. *___* xD

Fot. Oliwia *_*

xd
Na czym to ja skończyłam?

.   .   .

.    .

.

Aaa! Już wiem xd

Następnie Ja z Precelkiem poszłyśmy do mnie c:
I Zorientowałam się, że zostawiłam w Szkole Reklamówkę : /
Pojechałyśmy na rowerach, a tam...
..Roguś *__*

Ten Gościu po lewej xd



I Pojechaliśmy do Lasku *___*
Lasek Barlicki *__*
Zdjęcia z Środy :

 Michał Top Modelka XD
 Olivcia XD

Mara, Jaka Poza XD

. . .

Dzisiaj Też byliśmy w Lasku *__*
Nosiliśmy Opony xd 
Żeby zrobić przejście xd
I Paczaliśmy na Pijawki *___*
Buahahaha Xd
Chwałkowata nas Śledziła ;o
No co za Łóóóóóś Xd

A teraz Bardzo Ważna Informacja ;3

Dziękuje Wam :
Marcelina
Oliwia 
i
Michał

Bardzo mnie zaskoczyliście Niespodzianką,
tą niespodzianką Wczorajszą ;3
Bardzo Wam dziękuje ;*



I zdjęcie z Precelkiem ;* :

I Myślę że na Dzisiaj tyle xd
W Niedziele jadę z Kolegą i Koleżankami do Sandry N.

Pa Pa ;*

Terrorystka Ola ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz