piątek, 24 maja 2013

Zamknij Się :D Ja wiem Lepiej XD

Hejejejejeje :D
Widzicie jaką nazwe ma nasz Nowy Post
,,Zamknij się :D Ja wiem lepiej XD"
Dlaczego taka nazwa ? o.o
Bo Spamuje Tak koleżance :D

Pokazać Wam Cuś?


Moja Rodzina o.o
A tak naprawdę to...
...przyszywani :D

XD

A mam takie Pytanie ;*
Widzieliście moją Mordę ? :3
Bo wątpie :D

To dodam wam Parę zdjątek :D











Myślę że Wiecie która to ja :D
Dziewczyna w Kręconych włosach to Marcelina :D Moja najka ;*

A ja To ta w prostych :D
Może jutro zrobie zdjątka :3

Jutro jade na Oaze ;d
Potem jedziemy do Pizzeri :3
Bo jest Chrzest mojego Bratanka Puffa XD
Wygląda on Tak :

Prawda że Słodki ;3
On Jest, taki, taki, taki, taki... ♥
Jeszcze jest Fupp i Fuppinka ♥
XD

Ah.
Muszę się nauczyć na:
Spr z:
-Angola -.-
-Przyry
-Histy

Kartkówke z:
-Histy
-Polaka

Konkurs z:
-Histy -,-

I jeszcze na dodatek wierszyk na Pamieć
Wierszyk Adama Mickiewicza pt. ,,Pani Twardowska"

-,-

I to wszystko na Następny tydzień !!
Czyli za 3 Dni !

Boże !
Czy  ja to przeżyje? ;c

Dobra
Lecę
Pa :3

Terrorystka Ola ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz