wtorek, 7 maja 2013

I'm Sexy And I Know It *_____*

Hehehehehej *_________*

Mam nadzieje, że wiecie że tu...
...Szurnięta Olka *___*

Naleśniki?! *___*

Odwala mi *___*
To u mnie Nie nowość *___*
Teraz Paczam sobie na Fb bo czekam na Mare *___*
Chcę jej opowiedzieć Mój Sen *____*
To Był Najgłupszy Sen ze wszystkich snów na Świecie *_____*

Móóóózgu Co ty Wyczyniasz ?! *___*

A teraz :

Zasady Bezpieczeństwa Tego Oto Bloga :

1. Nigdy nie jedz nic czytając posta...ponieważ ze śmiechu możesz Rzygać Tenczooooł ! :3
2. To był żart xd
3. Uwaga Mój blog uzależnia! :o
4.To też żart XD A może i nie :o
5. Nie oglądaj się za siebie ! Pod żadnym pozorem nie oglądaj się za siebie!!!!!!
6. Jesteś Krejzi bo właśnie to sprawdziłaś/eś :D
7. Nie próbuj uciekać przed (Kur)Chuckiem Norrisem bo on stoi szybciej niż ty biegasz :o
8. Uważaj, ninja są wszędzie O.O
9. Nie próbuj szybko ruszać głową mając otwarte usta...tak się nie da ^.^
10.Właśnie tego spróbowałeś , to jedna z oznak że Mój blog wyżera Ci Móóózg. *______*

Dziękujęęę za Przeczytanie tych Głupot *___*

Wkleje Wam Bloga Który zaburzył moją Psychikę ! *________* 
Albo raczej Wam nie wkleje *___*
Bo nie chce żeby jaszcze ktoś był taki Głupi jak ja *__*

Chyba Lecęęęę *___*
 ...Po Teeeenczeeeeę *___*

Pa :3 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz