sobota, 4 maja 2013

BOŻĘ ! ZABIERZCIE TĄ KOBIETE ! :D

Witajcie :d
Obok mnie siedzi dołująca Kobieta o imieniu Marcelina *.^
Tak mnie dołuje, że aż mi Grozi ;o
Nawet nie wiem czym O.O
Ale jestem Stuknięta :D
Ale Ona mnie dołuje -.-

Dam wam teraz naszą rozmowe

M-Marcelina
T.O-Terrorystka Ola

M: Ferduś :D Hahahhaha :D
T.O: -.-
M: O.O
T.O: -.-
M: O.O
T.O: -.-
M: O.O
T.O: -.-
M: O.O
T.O: -.-
M: O.O
T.O: -.-
M: O.O
T.O: -.-
M: To Nie jest nasza rozmowa -.-
T.O:  Hhahahahhahahahahah :D
M: Hahahahhahahahahahaha :D
T.O: Ciekawa rozmowa, no nie?
M. Bardzo ! To jest takie Intrygujące
T.O: Yhmm...

Fajna rozmowa no nie xD
Bardzo rozwija nasz móóóózg xd
+
Widzieliście już Kursor Nyan Cat ? :3
NYAN CAT ♥
 +
Czym się jaracie ?
Chcecie żebym napisała kolejny post, tylko w cieleniu : SZURNIĘTEJ OLKI :D
To co?
Chcecie ? ;3
Bo ja tak ^^

Zmykam ;3
Pa *_______________________________________________*

Terrorystka Ola ♥   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz